http://www.youtube.com/watch?v=kYtGl1dX5qI&autoplej=0&kolorek=23f67c&typek=4

sobota, 11 maja 2013

Zwierzaki Domowe

Siemka Kochani!

Pewnie wiecie czemu mnie nie było, czemu nic nie pisałam, czemu czemu i czemu.
Nie mogłam po prostu bo miałam problemy... jakie? nieważne

Zwierzaki Domowe

Podstawowe pytania:

1.Jak namówić rodziców na zwierze domowe?

Odpowiedź:
Rodzice pewnie się nie zgadzają z powodu że zwierze to odpowiedzialność, i że np. nie jesteś odpowiedzialny/a. Poza tym spytaj się jakie wymagania musisz spełnić żebyś mogła mieć zwierze.
No chyba że któryś z domowników ma uczulenie na sierść... To nic ci w tedy nie pomogę.

2. Z hodowli czy schroniska?

Odpowiedź:

Jeżeli z hodowli to mogę powiedzieć z kąt nie brać. Bo gdy kupowałam z rodzicami pierwszego kota to
okazało się że kot nie wie co to człowiek. Inaczej jest dzika bo tak albo Hodowla jest Pseudo hodowlą.

Jeżeli ze schroniska to po pierwsze nie wiesz z kąt jest zwierze. Ale za to wiesz że ratujesz zwierzątko przed klatką i cierpieniem.

3.-Mamooo królik leży do góry brzuchem... czy to normalne??

Odpowiedź :

Powinieneś zauważyć czy zwierze żyje czy nie.Jak o nie nie dbasz albo go nie karmiłeś od dłuższego czasu to wiedz że powinieneś zobaczyć czy twój pupil w tym przypadku w ogóle żyje.

Top 15:

1.pies
2.kot
3.królik
4.chomik
5.świnka morska
6.rybki
7.patyczak
8. szynszyl
9.wąż
10.fretka
11.ptak
12.pająk
13.żółw
14. szczur
15.myszoskoczek


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz